Usein kysytyt kysymykset

TUOTETIEDOT JA KOKO-OPAS

Miten löydän tuotteen käyttöturvallisuustiedotteen?

  • Tuotteiden käyttöturvallisuustiedoitteet ja sertifikaatit löytyvät tuotesivun oikeasta laidasta.

Mistä löydän kaikki koko-oppaat?

  • Tuotteiden koko-oppaat löytyvät tuotesivuilta oikeasta laidasta.

TAKUU, PALAUTUKSET JA REKLAMAATIOT

Onko tuotteellani takuu?

  • Ota yhteyttä asiakaspalveluun, niin autamme sinua selvittämään asian, pidä tilausnumerosi tai kuittisi valmiina, kun otat meihin yhteyttä.

Miten palautan tuotteen?

  • Voit aina ottaa meihin yhteyttä, jos tarvitset apua palautuksissa, reklamaatioissa tai haluat vaihtaa tuotteen.

TILAUS & TOIMITUS

Mitä toimitustapoja on saatavilla?

  • Posti Express-paketti, toimitus Postin automaattiin tai noutopisteeseen ja nouto myymälästä. Kaikki toimitusvaihtoehdot eivät ole välttämättä saatavilla, sillä niitä saatetaan rajoittaa asiakassopimuksen mukaisesti.

Voinko nähdä tilaushistoriani verkkokaupassa?

  • Oma tili -kohdasta löydät Tilausnäkymä-välilehden, jossa näet oman tilaushistoriasi.

Missä tilaukseni on?

  • Yritysasiakkaat voivat ottaa yhteyden omaan myymälään tai myyjään tilausta koskevissa asioissa.

Toimitusosoitteeni puuttuu tai on väärä, mitä minun pitäisi tehdä?

  • Toimitusosoitteita voi luoda ja muokata joku, jolla on yrityksessäsi järjestelmänvalvojan rooli. Jos sinulla on järjestelmänvalvojan rooli, mene Osoitekirja-välilehdelle muokkaamaan tai lisäämään toimitusosoite.

LASKUT

Mistä nään laskuni?

  • Oma tili -kohdasta löydät Laskut-välilehden, jossa näet oman laskutushistoriasi, ja jos olet järjestelmänvalvoja, näet koko yrityksen laskutushistorian. Voit myös ladata laskusi PDF-muodossa.

TILINI

Miten minusta tulee asiakas?

  • Luodaksesi yritystilin, ota yhteyttä lähimpään myymälään. Voit samalla pyytää verkkokauppatunnuksia. Jos sinulla on jo tili niin ota yhteys asiakaspalveluun.

Olen unohtanut salasanani tai haluan vaihtaa sen, miten saan uuden salasanan?

  • Jos et muista salasanaasi, voit palauttaa sen helposti kirjautumissivun "Unohditko salasanasi?" -linkistä. Rekisteröityyn sähköpostiosoitteeseesi lähetetään tällöin sähköposti, jonka kautta voit valita uuden salasanan.

VERKKOKAUPPA

Näenkö verkkokaupassa sovitut hinnat ja tuotteet?

  • Kyllä, mutta sinun on oltava kirjautuneena sisään ja yhdistettynä asiakasnumeroosi.

Voinko tehdä ostoksia yksityishenkilönä verkkokaupassa?

  • Tällä hetkellä palvelemme verkkokaupassamme ainoastaan tiliasiakkaita, mutta myymälöissämme palvelemme myös kuluttajia.