Usein kysytyt kysymykset
TUOTETIEDOT JA KOKO-OPAS
Miten löydän tuotteen käyttöturvallisuustiedotteen?
Tuotteiden käyttöturvallisuustiedoitteet ja sertifikaatit löytyvät tuotesivun oikeasta laidasta.
Mistä löydän kaikki koko-oppaat?
Tuotteiden koko-oppaat löytyvät tuotesivuilta oikeasta laidasta.
TAKUU, PALAUTUKSET JA REKLAMAATIOT
Onko tuotteellani takuu?
Ota yhteyttä asiakaspalveluun, niin autamme sinua selvittämään asian, pidä tilausnumerosi tai kuittisi valmiina, kun otat meihin yhteyttä.
Miten palautan tuotteen?
Voit aina ottaa meihin yhteyttä, jos tarvitset apua palautuksissa, reklamaatioissa tai haluat vaihtaa tuotteen.
TILAUS & TOIMITUS
Mitä toimitustapoja on saatavilla?
Posti Express-paketti, toimitus Postin automaattiin tai noutopisteeseen ja nouto myymälästä. Kaikki toimitusvaihtoehdot eivät ole välttämättä saatavilla, sillä niitä saatetaan rajoittaa asiakassopimuksen mukaisesti.
Voinko nähdä tilaushistoriani verkkokaupassa?
Oma tili -kohdasta löydät Tilausnäkymä-välilehden, jossa näet oman tilaushistoriasi.
Missä tilaukseni on?
Yritysasiakkaat voivat ottaa yhteyden omaan myymälään tai myyjään tilausta koskevissa asioissa.
Toimitusosoitteeni puuttuu tai on väärä, mitä minun pitäisi tehdä?
Toimitusosoitteita voi luoda ja muokata joku, jolla on yrityksessäsi järjestelmänvalvojan rooli. Jos sinulla on järjestelmänvalvojan rooli, mene Osoitekirja-välilehdelle muokkaamaan tai lisäämään toimitusosoite.
LASKUT
Mistä nään laskuni?
Oma tili -kohdasta löydät Laskut-välilehden, jossa näet oman laskutushistoriasi, ja jos olet järjestelmänvalvoja, näet koko yrityksen laskutushistorian. Voit myös ladata laskusi PDF-muodossa.
TILINI
Miten minusta tulee asiakas?
Luodaksesi yritystilin, ota yhteyttä lähimpään myymälään. Voit samalla pyytää verkkokauppatunnuksia. Jos sinulla on jo tili niin ota yhteys asiakaspalveluun.
Olen unohtanut salasanani tai haluan vaihtaa sen, miten saan uuden salasanan?
Jos et muista salasanaasi, voit palauttaa sen helposti kirjautumissivun "Unohditko salasanasi?" -linkistä. Rekisteröityyn sähköpostiosoitteeseesi lähetetään tällöin sähköposti, jonka kautta voit valita uuden salasanan.
VERKKOKAUPPA
Näenkö verkkokaupassa sovitut hinnat ja tuotteet?
Kyllä, mutta sinun on oltava kirjautuneena sisään ja yhdistettynä asiakasnumeroosi.
Voinko tehdä ostoksia yksityishenkilönä verkkokaupassa?
Tällä hetkellä palvelemme verkkokaupassamme ainoastaan tiliasiakkaita, mutta myymälöissämme palvelemme myös kuluttajia.