Smart Service tehostaa liiketoimintaasi
Älykkäät ratkaisumme auttavat sinua keskittymään liiketoimintasi kehittämiseen ja siihen mitä teet parhaiten, ilman ajanhukkaa.
Mitä sitten on Smart Service?
Sitä voidaan parhaiten verrata myymälään asiakkaan tiloissa lähellä työntekijöitä, josta he löytävät nopeasti ja helposti tarvitsemansa tuotteet silloin, kun he niitä tarvitsevat.
Samalla se mahdollistaa kulutuksen täyden hallinnan aina yksilötasolle asti.
Sinä täytät kaapit tai hyllyt sillä, mitä tuotantosi tarvitsee – ja me huolehdimme täydennyksestä. Älykästä, yksinkertaista ja tehokasta.
SMART SERVICE -PALVELUN EDUT:
Aina saatavilla oikeat tuotteet
Automaattinen täydennys
Ajansäästö ja tehokkaampi työnkulku, kun kaapit ovat tuotannon lähellä.
Mahdollisuus yksilökohtaisiin käyttöoikeuksiin
Automatisoitu kustannusten seuranta
Pienemmät varastointikustannukset
Pienempi kulutus ja vähemmän hävikkiä
Vähemmän hallintoa ja ostotilauksia
Mahdollisuus tilastointiin ja palautteen antamiseen aina yksilötasolle asti.
Paranna yrityksesi tuottavuutta Smart Service -ratkaisuilla
Älykkäät Smart Service -ratkaisut huolehtivat toimitusketjusta ja tehostavat liiketoimintaasi. Smart Service -ratkaisu auttaa tehostamaan työnkulkua ja hallitsemaan kustannuksia, sillä työntekijöiden ei tarvitse ravata jatkuvasti työpisteeltään varastolle. Täytä kaapit tai hyllyt niillä tuotteilla, joita tuotannossa tarvitaan. Älykkäästi, helposti ja tehokkaasti.
Smart Service -ratkaisujen hyödyt:
• Kustannusten hallinta ja tehokkaammat työnkulut
• Pienemmät varastointikustannukset
• Automatisoitu tuotteiden tilaus, vastaanotto, sijoittaminen ja varastonhallinta
• Henkilöstön ja osastojen tehtävien seuranta
• Pienempi kulutus ja hävikki
• Pienempi varkausriski
• Tilojen optimaalinen käyttö
• Työkalujen ja muiden tavaroiden jäljitys
Smart Service -ratkaisut
Täältä löydät Smart Service -ratkaisut. Jokainen tavara-automaatti räätälöidään yrityksesi ja työntekijöidesi tarpeiden mukaan.
Smart safestock
Vaivaton tapa tarvikehankintoihin, kun käyttökontrollin ja kulujen kohdistamisen tarve on vähäinen.
SMART SELF SCANNING
Kustannustehokas ja joustava tapa hankkia laajaa valikoimaa MRO-tuotteita puhelimeen ladattavalla sovelluksella. Tuotteet voivat olla saatavilla lähihyllyssä tai toimituksena missä vain ja minne vain.
SMART 2-BIN-RFID
Älykäs Kanban-järjestelmä tuotannon pienkomponenteille sekä tarvikkeille, jotka ovat tuotannon kannalta kriittisiä ja joilla on korkea kulutus.
SMART CABINET-SCALES
Tehokas vapaasti sijoitettavissa oleva jakeluautomaatti työkalujen sekä teollisuustarvikkeiden jakeluun. Kaappi on lukittu ja sitä voi käyttää vain henkilöstö, jolla on kaappiin käyttöoikeus.
SMART OPEN SHELF-SCALES
Suureen ja tehokkaaseen automaattiseen työkalujen, suojainten, työvaatteiden, tarvikkeiden ja teollisuuskomponenttien jakeluun. Järjestelmä toteutettavissa joko konttiratkaisuna tai tehtaan sisään rakennettuna.
Smart vending
Korkean kontrollitason tarpeisiin sopiva jakeluratkaisu, jossa tuotteiden kulutusta voidaan rajoittaa esim. viikkotasolla.
Smart loaning
Tällä laitteella luot sisäisen lainatoiminnon, joka on avoinna 7/24/365. Se tarjoaa täydellisen lainattujen tuotteiden jäljitettävyyden, vuositarkastukset ja kuntokontrollin.
SMART Click and Collect
Tämän automaatin avulla voit jaella tuotteita varastostasi myös aukioloaikojen ulkopuolella. Vastaanottaja saa avauskoodin sisältävän tekstiviestin ja voi hakea tuotteen myöhemmin.
Valitse yrityksellesi oikea ratkaisu
Smart Service tarjoaa helppokäyttöisiä itsepalvelumyymälöitä, tavara-automaatteja (perinteisiä automaatteja, vaakapohjaisia järjestelmiä tai RFID-järjestelmiä), kriittisten tuotteiden lainausautomaatteja tai edistyneempiä ratkaisuja miehittämättömiin pop-up-myymälöihin.
Mitä TOOLSin Smart Service -ratkaisu sisältää?
• Laitteisto (varastokaapit, tavara-automaatit tai itseskannausvarastot)
• Täyttöpalvelu
• Ohjelmisto
• Smart BI -analyysidata
• Kuukausilasku, jossa on eritelty tuotteet ja palvelut
Kuusivaiheinen prosessi
Jokainen yritys on yksilöllinen. Teemme aina huolellista valmistelutyötä, jotta oikeat suorituskykyindikaattorit voidaan määrittää. Tällä tavoin voimme seurata kehitystä ja tuloksia ja varmistaa, että tarpeenne täyttyvät parhaalla mahdollisella tavalla.
1. Tarveanalyysi
Mitä haluatte saavuttaa? Mitä haasteita teillä on tällä hetkellä?
2. Nykytilanteen analyysi
Tarkastelemme tuotetarpeita, ostovirtoja, tilojen fyysistä käytettävyyttä ym.
3. Ratkaisun esittely
Analyysin perusteella esitämme ratkaisuehdotuksen jatkokeskusteluja varten.
4. Sopimuksen allekirjoittaminen
Päästyämme yhteisymmärrykseen asioista on aika allekirjoittaa virallinen sopimus.
5. Toteutus
Toteutus tehdään projektimuodossa. Asiakas osallistuu siihen, jotta ratkaisusta tulee juuri heille sopiva.
6. Käyttö
Projektivaiheen jälkeen otamme ratkaisun käyttöön. Seuraamme tuloksia yhdessä varmistaaksemme, että asetetut tavoitteet saavutetaan.
MITÄ MIELTÄ ASIAKKAAT OVAT SMART SERVICESTÄ?
Manuaalisten ostotilausten määrä on pienentynyt 80 prosenttia.
Skoda Transtech valmistaa raitiovaunuja Otanmäessä. Tehdas on tehnyt pitkään yhteistyötä Swedolin/TOOLSin/Grollsin kanssa ja tilannut niiltä työvaatteita, työkaluja ja henkilönsuojaimia. Nyt tuotteet ovat saatavilla ympäri vuorokauden.
Täydellinen hallinta
Norjassa toimivalla Ranheim Paper & Boardilla oli haasteita työvaatteiden ja työkalujen käytön hallinnassa. Innovatiiviseen ajatteluun panostava tuotantolaitos halusi löytää uusia ratkaisuja. Ratkaisuksi valikoitui Smart Service.
Saatavuus on erittäin tärkeää
Smart Service -ratkaisu auttaa Arla Plastia pitämään tavarat järjestyksessä ja varmistamaan saatavuuden. Tuotantopäälliköiden on voitava keskittyä tuotantovirtoihin, ei materiaalien hallintaan..
Haluatko kuulla lisää?
Meillä on asiantuntijoita, jotka kertovat mielellään lisää Smart Servicestä. Jos haluat lisätietoja erilaisista ratkaisuista, lähetä meille sähköpostia osoitteeseen smartservice@alligo.com ja kerro yhteystietosi, niin otamme sinuun yhteyttä.